Data e postimit: 2017-09-25 14:52:16
Lexime: 15996
personazhet e iliades
Lloji: Analize letrare
Tema: iliada
Autori: emili
Shkolla: halit berzeshta
Klasa: 11
Qyteti: perrenjas
E-mail: signorita74@gmail.com


AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I MBRETIT TE FTIJES,PELE (PRANDAJ QUHEJ EDHE PELID) DHE NIP I EAKUT(PRANDAJ QUHEJ DISA HERE EDHE ILIADA EAKID).NENA E AKILIT KA QENE PERENDESHA TETIS,BIJA E NEREUT.PRANDAJ AKILI ISHTE GJYSME PERENDI DHE STERNIP I ZEUSIT.PREJ NATYRE KISHTE LINDUR I BUKUR, ME NJE TRUP TE FUQISHEM DHE ELASTIK,QE E BERI TE PERMENDUR JO VETEM PER FUQINE TRUPORE,POR EDHE PER SHPEJTESINE NE TE ECUR E TE RENDUR. FATI I PERCAKTOI DY RRUGE:OSE TE RRONTE NJE JETE TE SHKURTER E TE LAVDISHME,OSE TE RRONTE NJE JETE SHUME TE GJATE E TE ZAKONDSHME. AI PREFEROI PA NGURRUAR ASPAK,RRUGEN E PARE. KA PASUR SI MESUES TE PARE FENIKSIN(QE PERMENDET NE DISA RASTE TEK ILIADA )I CILI I MESOI ARTIN E LUFTIMIT DHE ORATORINE.PREJ KENTAURIT KERON MORI MESIME MBI MUZIKEN DHE MJEKESINE.NE FUSHATEN KUNDER TROJES AKILI MORI PJESE ME 50 ANIJE NE KRYE TE MIRMIDONEVE.AKILI PARAQITET NGA AUTORI I FUQISHEM DHE I PATREMBUR:AI KA SEDER SHUME TE ZHVILLUAR.KURPREKET NE SEDER,ZEMERIMI I TIJ SKA KUFI.MIQESIA TEK AI ESHTE DICKA E MADHE DHE E SHENJTE.AI PER MIKUN E VET SAKRIFIKON CDO GJE.KESHTU,KUR VRITET PATROKLI,REFUZON TE HAJE DITE ME RRADHE.POR EDHE URREJTJA E TIJ PER ATA QE I QUAN SI ARMIQ ESHTE E EGER DHE E PAPERMBAJTUR,SEPSE SHPIRTI I TIJ ZIEN NGA PASIONE TE FUQISHME.QE EBEJNE NGANDONJEHERE TE BEJE VEPRIME TE CILAT ULIN SHUME FIZIONOMINE E TIJ MORALE,SI VRASJA E 12 TROJANEVE GJATE MOMENTIT TE DJEGIES SE TRUPIT TE PATROKLIT.

ATRIDI BIRI I ATREUT AGAMEMNONI.ME KETE EMER QUHET TEK ILIADA EDHE BIRI TJETER I ATRIDIT MENELAU. AGAMEMNONI FJALE PER FJALE NE GEQISHTEN E VJETER DO TE THOTENJERI I VENDOSUR,KEMBENGULES.KA QENE BIRI I ATREUT DHE AEROPSIT.SIPAS MITOLOGJISE GJATE KOHES SE GRINDJEVE DHE TE PERLESHJEVE MIDIS ATREUT DHE TIESTIT PER CESHTJEN E FRONIT AGAMEMNONI DHE MENELAU U DETYRUAN TE LARGOHESHIN PREJ MIKENES E TE SHKONIN NE SPARTE. ATJE I PRITI ME GJITHE TE MIRAT MBRETI I VENDIT,TINDAREU I CILI ME NE FUND I DHA PER GRUA AGAMEMNONIT KLITEMENSTEN DHE MENELAUT HELENEN. ME VONE AGAMEMNONI U KTHYE NE MIKENE DHE MORI FRENAT E PUSHTETIT MBRETEROR NE FRON ,NDERSA MENELAU QENDROI PRANE TE VJEHRRIT DHE U BE VETE MBRET I SPARTES.GJATE KOHES SEAGAMEMNONIT MIKENA ARRITI NE KULMIN E LAVDISE DHE TE FUQISE PRANDAJ QUHET NGA HOMERI “QYTETI I ARTE”.KETU QENDRON ARSYEJA QE GJATE FUSHATES KUNDER TROJES AKEJTE E ZGJODHEN AGAMEMNONIN SI KRYE KOMANDANT TE USHTRISE SE TYRE.NE TROJE AGAMEMNONI VAJTI ME100 ANIJE. ESHTE I NJOHUR MITI EDHE NGA DRAMA E EURIPIDIT “IFIGJENIA NE AULIDE”. SIPAS KETIJ MITI PARA SE Te NISEJ USHTRIA E AKEJVE KUNDER TROJES AGAMEMNONI U SHTRENGUA TE BENTE FLI VAJZEN E TIJ,IFIGJENINE,PER TE ZBUTUR ZEMERIMIN E ARTEMIDES{DHE PERENDESHA ARTEMIDE VETEM ME KETE KUSHT MUN TE BENTE QE TE FRYNTE ERE E MIRE PER ANIJET ME PELHURE TE AKEJVE. PAS ZAPTIMIT DHE SHKATERRIMIT TE TROJES EDHE AGAMEMNONI U KTHYE NE MIKENE DUKE SJELLE ME VETE SI ROBINE TE BIJEN E PRIAMIT KASANDREN. MIREPO MENJEHERE GRUAJA E AGAMEMNONIT , KLITEMENSTRA DHE I DASHURI ISAJ EGJISTI E VRANE AGAMEMNONIN BASHKE ME KASANDREN. ME VONE ORESTI DJALI I VETEM I AGAMEMNONIT VRAU PER HAKMARRJE T'EMEN DHE EGJISTIN.MBI KETE SUBJEKT ESKILI KA SHKRUAR TRILOGJINE E FAMSHME “ORESTIA”.

ZEUSI NE MITOLOGJINE GREKE ZEUSI MERREJ SI PERENDIA ME E LARTE,ATI I PERENDIVE DHE INJEREZVE,PERENDIA E QIELLIT,BUBULLIMES,VETETIMES,SHIUT. SIPAS MITOLOGJISE, ZEUSI KA QENE BIR I TITANIT KRON DHE I REAS.NGA EMRI I TE ATIT QUHEJ EDHE KRONID.KRONI,DUKE PARASHIKUAR SE DO TA VRISNIN PASARDHESIT E TIJ I GLLABEROI FEMIJET,POR REA ARRITI TA FSHIHTE ZEUSIN E PORSALINDUR.ME VONE ZEUSI NGRITI KRYE KUNDER KRONIT DHE TITANEVE TE TJERE DHE MUNDI TI FSHIHTE KETA NE TARTAR(FUNDI I BOTES).
ZEUSI KA PATUR SI GRUA HEREN,POR KA PASUR MARREDHENIE EDHE ME PERENDESHA E GRA TE TJERRA TE VDEKSHME,ME TE CILAT KA LINDUR,SIPAS MITOLOGJISE,SHUME PERENDI TE TJERA E HERONJ TE NDRYSHEM SI: APOLIN,ARTEMIDEN,DIONISIN,PERSEFONEN,HERAKLIUN.ETJ. PARAQITJA E ZEUSIT SI KRYETAR I PERENDIVE DHE I NJEREZVE DHE ME VONE SI MBROJTES I SHTETIT DHE I LIGJEVE,LIDHET ME ZHVILLIMIN E SHOQERISE SKLLAVOPRONARE NE GREQINE E VJETER . LIDHUR ME ZHVILLIMIN E MARREDHENIEVE TREGTARE DHE ME AFRIMIN KULTURAL MIDIS KRAHINAVE TE NDRYSHME TE GREQISE ,FIGURA E ZEUSIT MORI NJE KUPTIM TE PERGJITHSHEM NE TERE GREQINE E VJETER. GJATE KOHERAVE TE LASHTA ISHIN NDERTUAR NE SHUME VENDE TEMPUJ KUSHTUAR ZEUSIT, SI AI ME I VJETRI NE DODONE TE EPIRIT KU KA QENE DHE ORAKULLI NE OLIMPI TE PELOPONEZIT NE AKROPUL TE ATHINES ETJ. LATINET E QUANIN JUPITER OSE JOV KURSE ILIRET E VJETER ZOJS.

FEBI NE FENE PAGANE TE GREQISE SE VJETER FEB APOLI ISHTE NJE NGA PERENDITE ME TE NDERUARA. QUHEJ SI BIR I ZEUSIT DHE I LETOSE OSE LATONES. NE FAZEN E PARE DHE ME TE LASHTE APOLI KONSIDEROHEJ SI PERENDIA E FUQIVE PRODHUSE TE TOKES. ME VONE NDEROHEJ ME TE MADHE SI NJE PERENDI MADHESHTORE E DRITES(PRANDAJ QUHEJ DHE FEB APOLI DMTH.I SHKELQYESHEM). DISA HERE APOLIT I JEPEN KARAKTERISTIKA E CILESI TE TJERA DHE PARAQITET SIKUR U CON NJEREZVE MENDIMIN E ZEUSIT NEPERMJET ORAKUJVE,PARAQITET GJITHASHTU SI PEReNDIA E DIELLIT QE SHERON SEMUNDJET.KRAHAS ZHVILLIMIT TE SHOQERISE SKLLAVOPRONARE NE GREQINE E VJETER ATIJ I JEPE CILESI TE REJA. KESHTU,PSH NE PERIUDHEN E KOLONIZIMIT TE MADH APOLI NDEROHET SI MBROJTES I TE SHPERNGULURVE DHE I DETARVE, NE PERIUDHEN KLASIKE , SI MBROJTES I MUZIKES, KENGES DHE POEZISE. QENDRAT ME TE MEDHA TE KULTIT TE APOLONIT ISHIN NE DELF,DILES E GJETKE. FIGURA E APOLONIT ISHTE SHUME E DASHUR PER SKULPTORET E MEDHENJ TE ANTIKITETIT. ZAKONISHT E PARAQISNIN NE FORMEN E NJE TE RIU TE BUKUR, ME NJE VEGEL MUZIKORE NE DORE.

PRIAMI ISHTE MBRET I TROJES. KA QENE I BIRI I SAOMEDONTIT DHE BABAI I HEKTORIT,PARIDIT ETJ. SIPAS MITOLOGJISE PRIAMI KISHTE RENE ROB NE DUART E HERAKLIUT KUR KY I FUNDIT KISHTE ZAPTUAR TROJEN.MIREPO MOTRA E TIJ HISIONA E CLIROI NGA ROBERIA ME PARA: PRANDAJ U QUAJT DHE PRIAM QE DO TE THOTE BLEJ.

ARGOS KEMI TE BEJME ME KRAHINEN E ARGOLIDES DHE JO QYTETIN ARGOS. HOMERI DISA HERE E PERDOR KETE TERM PER GJITHE PELOPONEZIN DHE GREQINE PRANDAJ DHE GREKET QUHEN ARGEJ.

HERA ESHTE BIJA E KRONIT DHE E REAS, KA QENE EDHE MOTER EDHE GRUA E ZEUSIT. SIPAS MITOLOGJISE HERA I URRENTE TROJANET DHE PERKRAHTE DANAJT.

DANAJT EMER I VJETER ME TE CILIN HOMERI QUAN NE PERGJITHESI GREKET,NE KETE MENYRE NE ILIADE GREKET QUHEN EDHE AKEJ EDHE ARGEJ EDHE DANAJ. DANAJ QUHESHIN BANORET E LASHTE TE GREQISE QE KISHIN PREJARDHJE NGA FISI I DANAUT.

KALKANTI NE GREQISHTEN E VJETER FJALA |KALKENO | DO TE THOSHTE STUDIOJ ME VEMENDJE, PARASHIKOJ. KALKANTI ISHTE I BIRI I TESTORIT,I CILI, PARA SE TE NISESHIN AKEJTE NGA LIMANI I AULIDES PER NE LUFTE KUNDER TROJES, KISHTE PARASHIKUAR SE SA VJET DO TE ZGJASTE LUFTA TROJANE.

KLITEMENESTRA KA QENE E BIJA E MBRETIT TE SPARTES, TINDAREUTDHE MOTRAE HELENES SE SHOQES SE MENELAUT, TE CILEN E RREMBEU PARIDI. KLITEMENSTRA E VRAU VETE AGAMEMNONIN KUR KY U KTHYE NGA TROJA. PASTAJ ATE E VRAU I BIRI I SAJ ORESTI.

TROJA ME KETE EMER ESHTE I NJOHUR KRYESISHT QYTETI TROJA I CILI GJATE KOHEVE TE LASHTA GJENDEJ NE SKAJIN VERIPERNDIMOR TE AZISE SE VOGEL,PRANE HYRJES SE NGUSHTICAVE TE HELESPONTIT. QE NGA KOHA E POEMAVE HOMERIKE,QE I DHANE LAVDI TE MADHE QYTEI PERMENDEJ EDHE ME EMRA TE TJERE. NE KOHERAT E MEVONSHME TE PERIUDHES GREKE ROMAKE QYTETI QUHEJ VETEM ME EMRIN ILION.SHUME DRITE MBI QYTETIN E TROJES HEDHIN GERMIMET E ARKEOLOGEVE SHLIMAN DHE DERPLLED QE FILLUAN NE VITIN 1870 E VAZHDUAN GJER ME 1934.

AJAKSI I BIRI I TELAMONIT MBRETIT TE SALAMINES. AJAKSI KONSIDEROHEJ I DYTI PAS AKILIT,PER SA I PERKET TRIMERISE. TEK ILIADA PERMENDET GJITHNJE SI NJE LUFTETAR GJIGAND E I DALLUAR, PERVEC KETIJ AJAKSI, ISHTE EDHE NJE TJETER ME TE NJEJTIN EMER AJAKSI I VOGEL MBRET I LOKRIDES QE QUHET AJAKS OILEU.

LAERTIADI ESHTE ODISEU BIRI I LAERTIT DHE BASHKESHORT I PENELOPES. ODISEU ISHTE MBRET I ISHULLIT TE VOGEL TE DETIT JON,ITAKE.ISHTE I PERMENDUR PER ZGJUARSINE DHE DINAKERINE E TIJ TE MADHE. PERIPECITE E TIJ TE MEDHA GJATE KTHIMIT NGA TROJA PER NE ATDHE JANE PERSHKRUAR ME NJE FORCE TE MADHE ARTISTIKE NE VEPREN E DYTE TE HOMERIT ODISEJA.

IDOMENEU MBRET I KRETES DHE I BIRI I DEUKALIONIT NIP I MBRETIT MINOS.

FTIA QYTET I KRAHINES SE FTIODITES KRAHINE E GREQISE SE LASHTE QE SHTRIHEJ NE PERENDIM TE GJINJVE PELASGJIK DHE MALIAK DHE NE JUG ARRINTE GJER TE TERMOPILET. QYETETET KRYESORE ISHIN LARISA, HERAKLEJA,FTIA.

MENELAU SIPAS LEGJENDES I BIRI I PRIAMIT PARIDI ERDHI MYSAFIR NE PALLATIN E MENELAUT DHE I RREMBEU GRUAN,HELENEN E BUKUR. NGA KY PRETEKS NISI LUFTA E AKEJVE KUNDER TROJES.

MIRMIDONET POPULL I TESALISE,MBI TE CILET SUNDONTE I ATI I AKILIT PELEU.THUHET SE KETA BANONI ME PARE NE ISHULLIN E VOGEL EGJINE. POR KUR PELEU U LARGUA NGA ISHULLI I VAJTEN NGA PAS.

ATHINAJA NE MITOLOGJINE GREKE ATHINAJA KA QENE NJE NGA PERENDITE ME NE ZE. SIPAS MITOLOGJISE ATHINAJA KISHTE LINDUR NGA KOKA E ZEUSIT.AJO NJIHEJ ME TEPER SI PERENDESHE E ARSYES,SI MBROJTESE E NJOHURIVE,E ARTEVE DHE E PROFESIONEVE TE NDRYSHME TE SHOQERISE ANTIKE . NE QYTETIN ATHINE KU KULTI I ATHINASE KISHTE MARRE KARAKTER ZYRTAR E SHTETEROR PER NDER TE SAJ ORGANIZOHESHIN FESTAT POPULLORE QE NJIHESHIN ME EMRIN PANATHINEA QE SHOQEROHESHIN ME GARA GJIMNASTIKORE HIPIKE DHE MUZIKORE.TE SHUMTA JANE VEPRAT E ARTIT QE I JANE KUSHTUA ATHINASE. AJO QUHEJ NDRYSHE EDHE PALLADA , NE VEPRAT E HOMERIT EMRIT TE SAI I VIHEN EPITETE TE SHUMTE E TE BUKURA SI SYKALTRA. LATINET E QUANIN MINERVE.

HEKTORI NJE NGA HERONJTE KRYESORE TE ILIADES. KA QENE BIRI I PARE I MBRETIT TE TROJES PRIAMIT DHE I HEKUBES.HEKTORI ESHTE MBROJTESI I FLAKTE DHE I VENDOSUR GJER NE FUND I ATDHEUT TE VET. AI NUK ESHTE VETEM UDHEHEQESI DHE LUFTETARI ME TRIM I USHTRISE TROJANE POR EDHE BURRE SHTETI I PJEKUR DHE ME EKSPERIENCE QE ZEVENDESON PRIAMIN PLAK NE TE GJITHA PUNET E DREJTIMIT TE SHTETIT . HEKTORI KA TE DREJTE TE THERRASE DHE TE SHPERNDAJE MBLEDHJET AI NDEROHET PREJ TE GJITHEVE SEPSE FATI I ATDHEUT LIDHET NGUSHTE ME FATIN E TIJ.
HEKTORI NGA PIKEPAMJA MORALE QENRON SHUME ME LART NGA TE GJITHE HERONJTE E TJERE TE ILIADES.PRANDAJ NUK KANE QENE TE PAKTE ATA QE KANE THENE SE AKILI NUK ESHTE FIGURA KRYESORE E ILIADES,POR HEKTORI. KARSHI KARAKTERIT TE VRULLSHEM E TE PAPERMBAJTUR TE AKILIT NGRIHET LART FIGURA E HEKTORIT ME VIRTYTET E TIJ TE SHUMTA. HEKTORI RESPEKTON AKOMA EDHE HELENEN E BUKUR SEPSE E KONSIDERON SI VIKTIME TE AFERDITES. FIGURA E HEKTORIT PER HUMANIZMIN E TIJ TE THELLE PER DASHURINE E TIJ PER FAMILJEN PER PRINDERIT E PER ATDHEUN DALLOHET NGA TE GJITHA FIGURAT E TJERA TE ILIADES. PRANDAJ EDHE HOMERI E KARAKTERIZON ME EPITETET ME TE BUKURA DHE E KRAHASON ME LUANIN MIDIS GJAHTAREVE E QENVE ,ME NJE KALE AZGAN OSE ME NJE MAL TE LARTE TE MBULUAR ME DEBORE.

NESTORI MBRET NE QYTETIN MESENI TE PELOPONEZIT. DALLOHEJ PER URTESINE ETIJ.

DRIANTI UDHEHEQES USHTARAK I LAPITEVE NE TESALI. NE PERGJITHESI EDHE EMRA TE TJERE QE PERMENDEN KETU NGA NESTORI ISHIN MIQ TE PERITONIT I CILI SIPAS MITOLOGJISE KUR U MARTUA ME HIPODAMINE FTOI NE DASME KENTAURET DHE SHUME HERONJ GREKE. MEQE NJERI NGA KENTAURET EURITIONI FYEU RENDE HIPODAMINE PLASI LUFTA NE MES KENTAUREVE DHE LAPITEVE NE TE CILEN U THYEN KENTAURET.

LEKE PARIDI DJALE I MBRETIT TE TROJES PRIAMIT DHE HEKUBES, THUHEJ SE KUR E EMA E TIJ PRISTE QE TE LINDTE PA NE ENDERR SE LINDI NJE THENGJILL TE NDEZUR QE DOGJI KREJT QYTETIN. PER KETE ARSYE PRIAMI E HODHI FOSHNJEN NE MALIN IDE. SHERBETORI,QE KISHTE KRYER URDHRIN E TE ZOTIT E GJETI PERSERI FOSHNJEN PAS 5 DITEVE NDERSA I JEPTE SISE NJE ARUSHE.MEQE I ERDHI KEQ E MORI NE SHTEPI DHE E RRITI BASHKE ME FEMIJET E TIJ. DALLOHEJ QE NE VOGELI PER BUKURI DHE FORCE TRUPORE. NJE DITE,NDERSA ISHTE DUKE KULLOTUR KOPENE E DHENVE IU PARAQITEN ATHINAJA HERA DHE AFERDITA. DUKE I THENE QE TIA JEPTE ME TE BUKURES MOLLEN E ARTE.PARIDI PREFEROI PERENDESHEN E BUKURISE AFERDITEN DUKE SHKAKTUAR ZEMERIMIN E HERES DHE ATHINASE. ME VONE RREMBEU NGA SPARTA GRUAN E MENELAUT, HELENENE BUKUR,GJE QE SIPAS MITOLOGJISE SHKAKTOI LUFTEN E TROJES.

HELENA,BIJA E ZEUSIT SIPAS MITOLOGJISE ELENA KISHTE QENE BIJA E LEDES DHE KISHTE PASUR 2 BURRA TINDAREUN DHE ZEUSIN . KESHTU QE DISA NGA BIJTE E LEDES SI KLITEMENSTRA TIMANDRI ISHIN NGA TINDAREU,KURSE HELENA KASTORI, POLUKSI ISHIN NGA ZEUSI.

POLINIQ BIR I MBRETIT TE TEBES,EDIPIT..PAS VDEKJES SE EDIPIT TE 2 DJEMTE E TIJ POLINIQ DHE ETEOKEL U GRINDEN MIDIS TYRE PER CESHTJEN E FRONIT DHE NE LUFTE U VRANE QE TE DY. ATEHERE KREONI QE MORI PUSHTETIN NE DORE NXORI NJE URDHER QE TRUPI I ETEOKLIT TE VARROSEJ ME NDERIME KURSE TRUPI I POLINIQIT QE BASHKE ME NJE USHTRI TE HUAJ U TURR KUNDER ATDHEUT TE MBETEJ I PAVARROSUR DHE TE HAHEJ PREJ QENVE DHE SHPENDEVE. MIREPO, MOTRA E TYRE ANTIGONA PA MARRE PARASYSH DENIMIN QE E PRISTE E VARROSI TE VELLANE DHE PER KETE ARSYE U DENUA ME VDEKJE. TRAGJEDIA E SOFOKLIUT ANTIGONA.

KASTIANA E BUKUR NJE PREJ GRAVE TE PRIAMIT PERVEC HEKUBES. E EMA E GJORGJITIONIT.
EFIGJINIA , EFINASA LAKODIKA BIJA TE AGAMEMNONIT.
PERSEFONA BIJA E ZEUSIT DHE DEMETRES. TE CILEN E RREMBEU [PER GRUA HADI.
GRINDJA PERENDESHA E GRINDJES. KONSIDEROHEJ SI BIJA E NATES DHE NENE E URISE. DHIMBJES DHE E GJTHE TE KEQIJAVE.MEQE NUK U THIRR NE DASMEN E PELEUT ME TETIDEN DESHI TE HAKMERREJ DUKE HEDHUR NE MES TE TAVOLINES SE DASMOREVE NJE MOLLE ME MBISHKRIMIN ME TE BUKURES. U SHKAKTUA GRINDJA MIDIS HERES, ATHINASE DHE AFERDITES.

KASANDRA BIJA ME E BUKUR E PRIAMIT DHE HEKUBES. APOLI KISHTE RENE NE DASHURI ME KASANDREN DHE I KISHTE MESUAR ASAJ ARTIN E SHORTARISE , AJO KISHTE MESUAR TA DASHURONTE PERNDINE PAS PERVETESIMIT TE KETJ ARTI. MIREPO NUK E MBAJTI FJALEN DHE APOLI I HOQI ASAJ FORCEN E BINDJES. AJO PARASHIKONTE ATO QE DO NDODHNIN POR ASNJERI NUK BINDEJ NGA PARASHIKIMET E SAJ MADJE DISA E PANDEHNIN EDHE TE CMENDUR. U VRA SE BASHKU ME AGAMEMNONIN KUR AI E MORI SKLLAVE NE MIKENE NGA KLITEMEN STRA DHE EGJISTI.

Vepra te ngjashme
Autori: bilal xhaferri · Lloji: Fabul · Tema: flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo ...
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...
Autori: Mirjeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Heronjte e homerit dhe kreshniket shqiptare
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqes...
Autori: nobody · Lloji: Analize letrare · Tema: kali i trojes
KALI I DRUNJTE ANALIZA LETRARE Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teksti te le nje shije te hidhur pasi e lexon.Te le pershtypjen se kohet e meparshme nuk jane ndryshe nga sot ne lidhje me morlalet ,intrigat ,misticizmin etj....
Autori: lesjana dashi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: hektori dhe akili dy heronjte e iliades
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote etj. ne castin e fundit Hektori i lutet Akilit te zbatoje rregullat e dyluftimit dhe te mos ia perdhose kufomen, sepse ai eshte i bindur qe kete gje nuk d...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: homeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: iliada
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit esh...
Autori: REA SERANLLARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete. Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Perfytyrimi i se keqes sipas popujve dhe besimeve fetare
E keqja ka nje perfytyrim te ndryshem dhe te ngjashem njekohesisht midis mitologjise se popujve dhe besimeve te ndryshme fetare. Ne mitologjine antike Greke dhe Romake Greket e lashte lidhnin gjithcka me perendite dhe me krijesat e mbinatyrshme. Peren...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
Autori: Bilal XHaferi · Lloji: Tregim · Tema: ne kete veper behet tem per luftrat
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve romake . Me sakte , behet fjale per kryengritjen e madhe Ilire te viteve 6-9 te shekullit te pare te eres se re kunder romakeve . - Kete kryengritje e udhehoq...
Autori: Debora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perplasja e heronjve dhe tiraneve ne aspketin e peerjithshem
Harmonia dhe perpasja, paqja dhe lufta. Eshte pikerisht kjo antiteze qe ka lindur bashke me njerezimkn dhe nuk do te shuhet kurre. Eshte antiteza qe ka vene ne lufte tiranin dhe heroi, forcen dhe te drejten.Ajo eshte esensa e jetes, e mbijeteses, e lumtur...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com